НАВИГАЦИЯ

Обявява се процедура за подбор на здравен медиатор

Споделете в социалните мрежи :
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp

С Ъ О Б Щ Е Н И Е

 

ОБЩИНА СУВОРОВО

 

 

Обявява се процедура за подбор на здравен медиатор

 

 

  1. Необходими документи:

 

  • Автобиография
  • Мотивационно писмо
  • Копие от диплома за завършено средно образование
  • Заявление по образец / можете да изтеглите от тук! /

 

*Образец на заявлението се получава в деловодството на Община Суворово. Можете да изтеглите документа и от интернет страницата на общината на адрес: http://www.suvorovo.bg.

 

  1. Изисквания към кандидатите:

 

  • Завършено средно образование
  • Принадлежност към местна уязвима етническа общност
  • Познаване на здравните и социални проблеми на общността
  • Владеене на езика на общността
  • Комуникативни умения
  • Компютърна грамотност (MS Word, Internet)

 

  1. Провеждане на подбора (в рамките на един ден):

 

  • Разглеждане на постъпилите документи от комисия.
  • Провеждане на интервю с кандидатите, одобрени по документи.

 

  1. Дата, час и място на провеждане на подбора:

 

  • Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.

 

Краен срок за подаване на документи: 16.02.2024 година.

Документите се подават в деловодството на Община Суворово

 

Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”

  • Работа с клиенти и подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги.
  • Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби, придружаване.
  • Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата.
  • Подпомагане при попълване на различни документи.
  • Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура.

 

*Информация за професията „здравен медиатор“ можете да намерите на www.zdravenmediator.net

   

затвори

Търсене в страницата

  • издирва, проучва и комплектова документите доказващи собствеността на общинаСуворово и съставя актове за общинска собственост;
  • подготвя искания за безвъзмездно предоставяне на общината на имоти – държавна собственост;
  • подържа в актуалност главния регистър, картотеката, както и спомагателните регистри за имотите общинска собственост;
  • в съответствие с Наредбата на Общинския съвет по чл.8, ал.2 от ЗОС (НРПУРОИ), изготвя договори, касаещи придобиването, управлението и разпореждането с общинска собственост;
  • съдейства и осигурява с правни средства своевременното събирания на вземанията на общината във връзка с изготвени от дирекцията договори за наем;
  • осъществява процесуално представителство пред всички органи на съдебната власт и др., във връзка с дела и производства, касаещи имоти – общинска собственост и осигурява ефективна правна защита на интересите на община Суворово в качеството й на собственик;
  • изготвя проекти на решения на Общинския съвет за разпоредителни действия с имоти частна общинска собственост;
  • организира и провежда процедурите по отдаване под наем и учредяване възмездно право на ползване върху общински имоти в съответствие с НРПУРОИ;
  • по изготвени от дирекция „ОС” договори, извършва контрол на предоставени за стопанисване общински имоти, извършва огледи и изготвя протоколи за състоянието им, а в случай на доказано нарушение, организира изземването им;
  • подготвя ежемесечни справки за редовността на плащанията по изготвени от дирекцията договори за наем на общински имоти, както и информация за просрочените по тях плащания;
  • по реда на НРПУРОИ, провежда търгове и конкурси за разпореждане и управление на общинската собственост;
  • организира и провежда процедурите по предоставяне на концесии за общински обекти и дейности, в съответствие със ЗК и ППЗК. Поддържа регистър и архив на предоставените концесии;

.

МЕНЮ

Skip to content